Brev:
Mad der mætter mere
23. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Mad der mætter mere
Jeg har tvillinger på 3 mdr. dreng vejede ved fødslen 3340 og pige 2840.
Drengen bliver ikke rigtig mæt nu, de har fået NAN 1 siden de var en måned, han kan spise hver 3. time 180 ml, men sundhedsplejersken siger han kun må spise hver 4. time, men han er altid sulten efter 3 timer, er der noget der mætter mere som han må få end kun NAN 1?
Jeg har hørt nogle sige man kan putte et par skefulde rismel i NAN 1 det skulle mætte mere, er det rigtigt?
Tak for dit svar.
Hilsen Helle